Ønsker I en enkel og hurtig måde at lave tidsregistrering i Business Central på? Med BusinessGo Time Tracker kan dine medarbejdere nemt registrere timer direkte på deres mobiltelefoner uden at skulle logge på Business Central.
Time Tracker appen downloades til dine medarbejderes mobiltelefon, hvor de, via et let gennemskueligt layout, kan registrere deres timer på sager og sagsopgaver med tilhørende kommentarer. Appen vil automatisk foreslå oftest brugte sager og sagsopgaver for nem registrering. Timerne bliver efter indtastning direkte overført til administrators godkendelseskladde i Business Central. Efter godkendelse bogføres timerne som forbrugsposter på de respektive sager og er klar til fakturering.
I appen kan brugeren få et overblik over deres ugentlige og månedlige timeregistreringer. De kan hurtigt se, hvor meget tid der er blevet brugt på forskellige sager og projekter, samt identificere eventuelle over- eller underforbrug af timer. Time Tracker motiverer dine medarbejdere til at registrere timer med det samme. Ved at registrere tidsforbruget løbende undgår de at glemme timer og dermed undervurdere det reelle tidsforbrug.
Bemærk, at det som minimum kræver én aktiv Business Central licens for at registrere timer med Time Tracker appen.
Send os dine kontaktinformationer, så kontakter vi dig hurtigt for en uforpligtende snak eller kontakt os her.