Dynamics 365 Business Central brugerprisen afhænger af dit behov. Der er 2 typer af brugere og du skal bestemme dig for hvilken type af bruger hele virksomheden skal bruge. Du kan altså ikke blande brugertyper. Alle priser er pr. navngiven bruger pr. måned eksklusive moms. For alle gælder at der er ubegrænset regnskaber og gratis adgang for revisor.
Dynamics 365 Business Central priser:
Essential: DKK 440 – Al grundlæggende NAV funktionalitet
Premium: DKK 630 – Som Essential + Service og Produktion
Når du tager et nyt økonomisystem i brug skal det sættes op til dine konkrete behov. Nogle vælger selv at gøre det eller måske lade deres revisor gøre det. Men vi kan også tilbyde at gøre det ud fra vores Best Practice erfaringer.
Nogle af de punkter vi sætter op:
Vi foretager al opsætningen online. Når vi er færdige med opsætningen kan I gå igang med at bruge og fakturere i Business Central.
Standard layout i Microsoft Business Central afviger måske en smule i forhold til den du måske kører med i dag.
Hvis du ikke ønsker at dine kunder skal opleve at du skifter økonomisystem (eller ikke vil bruge én af de fire standardskabeloner), kan vi tilpasse layoutet på din faktura, kreditnota, tilbud, ordrebekræftelse og følgeseddel i Business Central, så det minder om det, du kender fra e-conomic.
Vi kan også tilpasse layoutet præcis som du ønsker det – kontakt os her, så vender vi hurtigt tilbage til dig med en pris.
Basis layout
|
Moderne layout
|
Tidsløst layout
|
Rødt layout
|
Hvis du i dag har e-conomics indscanningsmodul, er du måske vant til at klikke på den enkelte finanspost, for at se en kopi af bilaget.
I forbindelse med konverteringen til Microsoft Business Central kan du vælge om vi skal sørge for at alle dine indscannede bilag bliver importeret og tilknyttet til de enkelte finansposteringer. Præcis som du kender det fra din nuværende løsning.
Når du skifter fra ét økonomisystem til et andet, vil du opleve at tingene foregår på en anden måde. Menupunkterne ligger ikke der hvor de plejer at ligge og tingene kan hedde noget andet end de gjorde før.
Du kan vælge at tilkøbe opstartshjælp, hvor vi bl.a. kan hjælpe jer med at:
Opstartshjælpen foregår online, hvor vi typisk ringer op til jer om morgenen og er “på” sammen med jer hele formiddagen (eller eftermiddagen, hvis det ønskes). Vi tager udgangspunkt i jeres behov og holder jer i hånden igennem hele processen.
Du kan selv vælge om du vil have en hel dag eller en halv dags opstartshjælp.