Når din virksomhed vokser, bliver kravene til et økonomisystem også naturligt større. Dét, som passede til din virksomhed for bare et par år siden dækker ikke dine behov mere.
Med Microsoft Business Central får du et økonomisystem, hvor både du og din virksomhed kan vokse. En fremtidssikret platform som kan integreres med et hav af forskellige systemer.
BusinessGo er en service fra wisepeople.it. Her kan du nemt beregne en fast pris på din konvertering fra e-conomic til Microsoft Business Central. Du kan vælge at gå med vores standard konvertering eller nogle af de tilvalg, vi også tilbyder, i forbindelse med konverteringen.
Det er helt op til dig, hvilken løsning du vælger.
Du kan selv vælge, om du vil betale konverteringen på én gang eller rentefrit over 12 eller 24 måneder.
Du kender dermed din udgift allerede om to minutter og får samtidig sikkerhed for, at betalingen sker på den mest fordelagtige måde for dig.
I vores standardkonvertering løfter vi sikkert dine data fra e-conomics over i Dynamics 365 Business Central. Som en del af konverteringen udfylder vi også de grundlæggende konfigurationsdata ud fra en best practice tilgang.
Vi har en række tilvalg, som du kan tage med i din konvertering. Det kan f.eks. være overførsel af dine indscannede bilag, kundeudskrifter à la e-conomic layout eller support i forbindelse med opstart. Det er helt op til dig og virksomhedens behov.
Vi har lavet en fleksibel betalingsmodel, så du enten kan betale for hele konverteringen på én gang eller i mindre beløb over 12 eller 24 måneder. På denne måde bliver din konvertering økonomisk meget overskuelig.
Vælg den Business Central licens, som passer til lige netop jeres virksomhed. Microsoft har forskellige licenstyper (brugerabonnementer) som afregnes pr. bruger pr. måned og som kan tilpasses til de enkelte funktioner i jeres virksomhed.
BusinessGo konverteringen fra e-conomics til Business Central flytter data 1:1. Du er selv ansvarlig for, at de data der flyttes i forbindelse med konverteringen med BusinessGo er valide.
BusinessGo/wisepeople.it kan ikke drages til ansvar for fejl i data, eller hvis datagrundlaget ikke gør det muligt at danne visse rapporter i Business Central.
Tilbuddet for konvertering gælder kun, hvis du erhverver din Business Central licens hos BusinessGo/wisepeople.it
Når vi konverterer tager vi følgende med fra Economcs:
Herudover udfylder vi de grundlæggende konfigurationsdata ud fra en best practice
Medtages ikke:
Vigtigt: Debitor- og kreditorposter udlignes som en del af konverteringen på ny i BC. Dette sker efter bedste evne. Men der kan ikke garanteres en 100% ens åbenpost liste. Eventuelle differencer må reguleres manuelt ved at annullere og udligne igen i BC.
Standard fakturalayoutet i Microsoft Business Central afviger måske en smule i forhold til den faktura du måske kører med i dag.
Hvis du ikke ønsker at dine kunder skal opleve at du skifter økonomisystem (eller ikke vil bruge én af de fire standardskabeloner), kan vi tilpasse fakturalayoutet i Business Central, så det minder om den faktura, du kender fra e-conomic.
Vi kan også tilpasse fakturalayoutet præcis som du ønsker det – kontakt os her, så vender vi hurtigt tilbage til dig med en pris.
Basis layout
|
Moderne layout
|
Tidsløst layout
|
Rødt layout
|
Hvis du i dag har e-conomics indscanningsmodul, er du måske vant til at klikke på den enkelte finanspost, for at se en kopi af bilaget.
I forbindelse med konverteringen til Microsoft Business Central kan du vælge om vi skal sørge for at alle dine indscannede bilag bliver importeret og tilknyttet til de enkelte finansposteringer. Præcis som du kender det fra din nuværende løsning.
I forbindelse med konverteringen til Microsoft Business Central kan du vælge om vi skal sørge for at alle dine eksisterende salgsfakturaer inklusive linjer skal konverteres fra Economics til Business Central. Du vil altså kunne udskrive dine gamle fakturaer fra Economics i din nye Business Central.
Når du tager et nyt økonomisystem i brug skal det sættes op til dine konkrete behov.Nogle vælger selv at gøre det eller måske lade deres revisor gøre det. Men vi kan også tilbyde at gøre det ud fra vores Best Practice erfaringer.
Nogle af de punkter vi sætter op:
Vi foretager al opsætningen online. Når vi er færdige med opsætningen kan I gå igang med at bruge og fakturere i Business Central.
Når du skifter fra ét økonomisystem til et andet, vil du opleve at tingene foregår på en anden måde. Menupunkterne ligger ikke der hvor de plejer at ligge og tingene kan hedde noget andet end de gjorde før.
Du kan vælge at tilkøbe opstartshjælp, hvor vi bl.a. kan hjælpe jer med at:
Opstartshjælpen foregår online, hvor vi typisk ringer op til jer om morgenen og er “på” sammen med jer hele formiddagen (eller eftermiddagen, hvis det ønskes). Vi tager udgangspunkt i jeres behov og holder jer i hånden igennem hele processen.
Du kan selv vælge om du vil have en hel dag eller en halv dags opstartshjælp.
Dynamics 365 Business Central brugerprisen afhænger af dit behov. Der er 2 typer af brugere og du skal bestemme dig for hvilken type af bruger hele virksomheden skal bruge. Du kan altså ikke blande brugertyper. Alle priser er pr. navngiven bruger pr. måned eksklusive moms. For alle gælder at der er ubegrænset regnskaber og gratis adgang for revisor.
Dynamics 365 Business Central priser:
Essential: DKK 440 – Al grundlæggende NAV funktionalitet
Premium: DKK 630 – Som Essential + Service og Produktion